På bättre humör, redan!

God Kväll.
 
Är redan på bättre humör, kanske beror på att jag hittat några klappar till folk
inte så himlans dyrt som tur var, har inte hittat till alla men nästan
får bara hoppas att dem blir glada för det dem får vill säga
Nörden vet ingenting ännu, men får no säga det sen när han kommer hem igen
måste ju tänkte på det lilla vi har kvar på kortet, vi kan ju inte bli helt panka redan! 
 
Nörden har gått till sin Pappa i Vreta med Misty, skulle kolla på skor & ta med lite mera kläder hit
lär behövas när vi inte har tvätt tid försen på Onsdag kväll ! 
men man överlever som tur är.
 
Nu är det inte många timmar kvar tills man ska jobba, ska vila lite grannan innan
men först ska jag no ta mig en snabbdusch, känner att jag behöver det
 
Är det bara jag som är efter med Klapparnågon som kan ge en tips vad man kan köpa till folk?! :]
 
  - 
Hade gärna haft sånna naglar, men inte lätt att fixa själv direkt ^^
 
 


Kommentera inlägget här:
2012-10-29 19:16:56 http://keilys.org

Jag har inte börjat leta klappar än :) Brukar göra de i slutet på november eller i början på december, höstrea och den skiten. :) Är skit kass på presenter, så brukar gå in på någon skämt butik i borås och finna de jag vill ge som jag tycker passar som ett internt skämt mellan vännen och mig eller någon annan rolig pryl att skoja till det med. Ett skratt är alltid något!

ps: hoppas du inte överväger att ge mig ngt bara. just saying! det du kommer få av mig är en varm isabell kram och något gott att suga på haha, nej skoja. Tjejkväll låter bra :) Kram

Svar: där ser man ^^ okej, jag brukar börja ganska tidigt men ibland har man ej tid utan får ta det precis innan julafton. :)jag är med ganska kass på det, men gillar att köpa till folk konstigt nog ^^ haha brukar jag med göra, finns alltid någonting roligt att ge bort till folk, samt att dem blir alltid glada :D

Asså, vi ger bort varma vinter kramar till varann :D
hehe, tjejkväll får vi ha igen men blir ej än på ett tag fan :/ Kramar
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback