Onsdag, Arbetsförmedlingen + tvätta

 
Hejsvejs.
Morgon trött Misty
Idag var jag hemma halv 7 på morgonen, försökte få ut Misty men hon vägrade verkligen.
Hon mötte mig i dörren & satte sig sedan på köksstolen i väntan på att få lägga sig i sängen med mig.
Vi la oss strax efter att jag var hemma & packat upp väskan, somna nästan direkt.
Hörde inte att folk ringt eller skickat sms, snacka om att sova gott efter en lång natt med att kolla på datorer.
 
Vaknade vid 12 tiden, orka ej gå upp & självklart somnade jag om så gick upp vid hal 3 tiden islf.
Mamma & co körde mig fram till arbetsförmedlingen, skrev in mig idag efter att ha suttit där i typ en timme
assegt fan att skriva in sig & snacka om allt mäljigt som man ska göra för att inte bli utskriven.
På vägen hem gick jag till affären, hämtade ut ett paket med lite Klappar i samt cigg.
 
Väl hemma igen sorterade jag all jävla tvätt, snacka om att ha mö denna gång, hinner fan inte med att tvätta allt ikväll fast det hade vart bra, fick boka tvätt dag igen på Onsdag nästa vecka! :0
har fått lite tvättat nu ialf, tvättar tills jag ska lägga mig tänkte jag.
 
Nu har har Misty åkt till Vreta, ska stanna där över natten pga att både jag & Nörden jobbar imorgon.
Skall hämta henne efter jobbet samt dra med mig Kikkan hem en liten stund tror jag :)
Nu ska jag chilla vid TV med Nörden innan LilleLeo kommer hit, dem ska nörda sig lite vid datorerna 
jag får ta hand om tvätten eftersom Nörden tog disken, får vänta till halv 9 innan jag kan slänga i en maskin till.
 
Hoppas alla fått en bra dag/kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback