Mera snö?!

 
God Kväll

Idag har man sovit till halv 2, jobbat natt & somna inte försen halv 9 imorse. Men fick sova några timmar
Mandah kom & väckte mig, bad henne faktiskt att göra de. Annars hade jag sovit hela dagen tror jag
Vi drack lite kaffe & tjöta som vanligt, orka ej gå på promenix direkt efter jag gått upp
var lagom seg & hjärnan hänge ej med fast det var eftermiddag.
När man vaknat till var det dags att gå fram några ärenden i det lilla samhället,
jag skulle till arbetsförmedlingen för att skriva in mig så jag får pengar, Mandah skulle en sväng till soc.
men det strulade sig som vanligt så ska dit imorn bitti typ vid 10.
hur fan jag nu kommer orka med det är en annan femma fan.
 
Idag har det snöat, igen. Vilket jag inte tycker om alls. Vintern är på väg redan! :(
Nu ska jag vila lite granna, blir att jobba inatt eller typ sitta vid en data & hålla koll på larm.. suck
dem ringde precis så hinner vila lite granna ialf som tur är, annars hade jag tyvärr tackat nej om jag ska va ärlig.
men behöver pengar så ska jobba mellan 22-06 bara, det är soft fan samt ectra pengar behöver vi så,
Hoppas att alla får en bra kväll/Natt.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:
2012-10-30 18:24:00 http://keilys.org

Hoppas de löser sig för dig gumman..

Svar: det hoppas jag oxå, allting gör det med tiden ialf :)
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback