Lördag = Jobb

 
Hejsvejs.
 
Idag gick jag upp typ kl. 15
var gör seg efter gårdagen vekligen, fast man inte drack sig stupfull
men men, tog med Misty samt Miami till Ica för att handla lite granna
tog en dusch när jag kom hem, fixa mig och sedan var det dags att gå till jobbet
Jobba från kl. 17-21.45. Skulle egentligen bara jobba till 21 men var en personal som ej kom så fick jobba längre
vilket man inte säger nej till med tanke på att det är lite mer pengar som man tjänar.
 
Efter jag slutat hade Nörden beställt pizza som jag gick och hämta.
sen Mötte Nörden och Misty mig så jag slapp gå ensam hem i mörkret
Var gött med Pizza och Cola när man var seg och hungrig efter man jobbat denna kväll.
Chilla lite framför TV innan jag satte mig här och uppdatera lite granna
tänkte att jag lika gärna kunne göra det medans Nörden spelar.
 
Näh, blir la att dra sig mot sängen och försöka sova några timmar
för imorn är det Hundkurs igen, 11-13. I bitterna
sen blir det innabandy 14-15.
kl. 17 är det kalas i Vreta för Kikkan och SM 
dem fyller ej år försen på måndag men firar lite innan så folk kan gratta dem.
 
Undra hur trött jag sen kommer att vara imorn kväll
lär ju somna direkt när jag kommit hem efter allting jag ska göra, haha
får se om jag orkar sätta mig vid datan och skriva vad som hinns gör eller inte imorn.
 
Sovatime blire nu, klockan är kvart över 2 fast egentligen är den bara kvart över 1
man ska ju dra tillbaka klockan en timme nu, sommartiden är tyvärr slut nu.
hoppas alla haft en bra dag och sover gott.
 
*
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback