♥ Kikkans & SMs Dag ♥

 
Grattis på Födelsedagen sötnosar
hoppas ni glad när vi båda kom på erat kalas häromdagen
tyvärr blev det ingen present då, men det kommer innan eller lagom till julen
vet att ni klarar av att vänta på't som alla andra år
 
Tänk att ni nu redan är 21 år , minns tiden när vi  alla 3 bode i Vreta.
små busfrön var vi allt ihop, kan fortfarande vara det ibland men inte lika ofta som tur är
Snart får ni allt ta & fira med alla underbara vänner ni har, slippa släkten & alla barna ibland är soft
 
 
här kommer ett kort på oss 3 ihop, trion i Vreta som självklart var dem bästa flickorna där
ingen kunne sära på oss, vi höll alltid ihop som en egen liten familje trio.
Tack för att ni finns i mitt liv, ni är som mina småsyskon jag aldrig fick.
Älskar er, ni förgyller mina gråa dar
 

Kikkan.SM.Bäcca



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback