Irriterad till max !!

 
Hejsvejs!
 
Irriterad till MAX är man idag kan jag lova, inte speciellt rolig att prata med heller.
Allting ska strula & pengar får man fan inte heller
kul, blir la att man kommer få flytta hem då eftersom A-kassan är jobbiga as
försöka få skriftligt intyg från afbetsförmedlingen att man är inskriven
som jag ska fixa nu eller imorn, orkar ej gå dit i storm direkt fan
lär ju inte kunna överleva länge till känner jag
får inget jobb längre, fast det är ont om personal
sitta hemma & fixa i lägenheten, till vilken nytta då är frågan?
om man ändå ska flytta kan de lika gärna se ut som helvete tycker man..
 
Nu dricker jag kaffe som Nörden fixat, får la kanske diska eller bara dö i soffan
har inte lust till någonting mer idag
räcker med att man ska jobba inatt så får försöka varva ner
 
Suck, varför ska livet vara så besvärligt när det kommer till pengar & jobb?
Varför ska allting sluta i kaos?
kan ingenting bli bra någongång så man kan bli glad.. tydligen inte
 
Näh, Nu skiter jag i allting fan. Bäddar ner mig i soffan & glor på när Nörden spelar X-box
skriver kanske mera senare innan jobbe eller imorgon efter att jag har vaknat.
 
Kaos  *  
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback