En tripp till Sis o hennes barn :)

 
Hejsvejs! 
 
Blev en tripp till FKP för att hälsa på Sis och hennes barn några timmar
Var mycket roligt och trevligt att vara där
Är Morris favorit verkligen, blir svartsjuk när jag håller i Knatten bara
så söt han är när han blir irriterad som bara den och gnäller ^^,
Mosters favoriter verkligen, klart man är tvungen att ta kort på alla 3 när man väl är där.
 
Vi gick till osterian, smaka på massa olika ostar, Morris och Knatten fick knäckebröd islt.
sen gick vi en sväng till Willys så Sis kunne handla lite granna
På väg hem började att Hagla och självklart snöa :0
inget man direkt tyckte var så himla kul, men lite roligt var det när vi klev av bussen.
Knatten tyckte det var roligt med hagel, han luta sig och öppnade munnen för att fånga hagel och äta.
trodde det var pärlsocker eller annat gott, fast det var kallt och stora hagelkulor x)
 
Hemma hos Sis igen, packat upp alla varor samt barnen blev det att laga mat.
Köttfärsås och spagetti som Ella hade beställt till kvällsmat.
Chilla och kolla på det tråkiga vädret i väntan på att man skulle gå till tåget för att åka hem igen.
Ella gjorde snöbollar ute på balkongen, kramsnö redan?! haha
 
I HJA väntade Swampi utanför stationen, han körde mig hem för att samtidigt hämta Misty.
Hon ska vara där tills imorgon, för både jag och Nörden jobbar nämligen.
Sen hemma igen åt vi mögelost och baguett jag fick utav Sis.
Chilla vid TV innan det var dags för sängen, båda ska upp tidigt så behöver skönhets sömnen!
 
Här kommer lite bilder
Söta Morris
*
Gosiga Knatten
*
Morris och Knatten, redo för utgång.
*
Underbara Ella med snöbollar.
*
Snöbilderna/Hagel
 
Det blev mörk jäkligt snabbt kan man säga
men hade en trevlig dag/kväll ialf.
man kan inte alltid ha tur med vädret.
 
 Tack för att du finns i mitt liv Sis 



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback