Tvätta, städa o pyntdag!

 
God Kväll.
 
Idag har jag och Misty tagit lite sovmorgon, gick upp ungefär vid 12 skulle jag tro.
Kollade ut genom fönstret och fick en stor CHOCK!
DET SNÖAR, som fasen oxå. inte roligt att ta en promenix i det vädret tänkte jag direkt.
Fixade frukost till alla djuren samt mig själv, chilla lite medans Misty fick smälta maten.
Sen var det bara att packa på sig allt man hade för att hålla värmen, gick i 30 min bara.
Misty verka ha så bråttom in igen, hon är lite feg för nya saker förstår ni.
Men sen gick det bra när hon kom ut igen.
 
Var dags att fixa med all tvätt, satte på blandat på sportify. Blev Jullåtar samt lite utav Karmin.
medans man slängt i maskinerna passa jag på att städa lite, leta fram lite Julpynt och ljus.
Det är ju första Advent på söndag, då måste man ha lite Julmysigt tycker jag faktiskt. :)
 
Mandah kika upp en sväng och tjöta lite, Swampi lämna kom förbi med ett last med kött som skulle frysas in. Strax efter att han åkt var det dags att möta hjärtat.
var ganska seg när vi kom hem igen, är inte roligt med så mycket snö fan. :0
Hoppas det inte snöar nu i helgen när jag ska jobba, kan ju ej cykla så måste gå i hela HJA. :(
När vi var hemma igen tog vi någon Öl och chilla vid TV, Miami kika upp lite senare,
Hon behövde betala räkningar så hon fick låna min data en stund, sen satt vi och tjöta en stund innan hon skulle till Ica för att handla.
 
Nu blire att ta hand om all tvätt som är nere i källaren, sen blir det att sova så man orkar jobba hela helgen.
Jobbar delad tur imorn, asså 7-13.30 och 16.45-21.45, snacka om att jag kommer vara trött samt att man ska upp kl 6 på söndag morgon oxå för då ska jag jobba 7-17.
Sikken lång helg med extremt mkt jobb det blir för min del.. inte kul när man var sjuk "/
 
"Jag ser det snöar, jag ser det snöar ,var det är roligt hurra!"
nu blir det forhoppningsvis en vit Jul, vem vill ha en grön likxom? ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback