tråkigt,kylig Onsdag

 
 
God kväll.
 
Denna dag har man snackat med kommunal, skulle ringt till facket i HJA men dem var sjuka såklart,
Tur att man blev kopplad till en i Borås så man fick ställa några frågor samt fick svar på.
Sen blev det att ta ut Misty på en promenix sen äta lite granna
Var sjukt trött efter allting så la mig en stund i sängen & självklart stensomna vi båda två. haha
men sov la knappt 2 timmar, ringde sedan mammi & snacka lite granna
Vi bestämde att jag skulle dit imorn efter jobbet med alla papper som hon ska hjälpa mig att fylla i.
Glad att jag slapp gå idag, mår inte så jäkla bra om jag ska vara ärlig samt är astrött.
Beror no på att vädret är så dassigt & tråkgt,
hade inte vart fel att mysa ner sig i soffan & glo på film med Nörden.
MEN han är puss så ligger i sängen & kollar på film själv tyvärr.. suck.
 
så jag har chillat ensam vid TV, vilker inte är alltid så roligt som man kan tro
speciellt inte när det inte finns någonting bra alls att kolla på.
funderar att ta ut Misty på en promenix fast det inte var längesen alls hon var ute,
men vad ska man göra annars då?
sitta vid dator, lyssna på musik & känns sig extremt ensam.. inte så jäkla roligt faktiskt
 
Blir att lägga sig tidigt idag eftersom jag ska upp kl 6 imorn bitti, jobba 7.16
efter jobbet ska jag hämta Misty här sen går vi båda till Vreta & hälsar på
får se hur kvällen avslutas, om man umgås med kikkan eller sitter ensam hemma.
Hoppas någonting roligt händer ialf, känns som att jag behöver lite roliga dagar i livet mer oftare nu.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback