SÅ kan de va.

 
Hejsvejs!
 
Idag gick vi upp vid 10, tog en snabb dusch o sedan drog vi till Vårdcentralen
Hade tid 10.40 hos läkaren, var inte där så himlans länge som tur var.
Det visade sig att jag har urinvägsinfektion o magkatarr. Lyckat att ha det samtidigt.
Inte världens roligaste att ha fan, men vad ska man göra. Han fråga oxå om jag kanske kunne va gravid?!
Nejnej, kan jag la inte va om jag hade min roliga lingon helg.. eller? :s
Är no bäst att kolla upp det ialf, lika bra att va helt säker ju.
Börjar bli förkyld igen, Hjärtat oxå o lilla Misty är seg mest o myssugen.
 
På vägen hem handla vi lite mat till Egon på Hemköp, tog en snabb sväng till Jockes Måleri.
Vi har fått fel tapeter så dem "rätta" kommer imorgon, då kan vi äntligen börja tapetsera i vardagsrummet.
Sen tog jag en tallrik med choklad flingor o jokkdryck med lingon smak, efter det la jag mig vid TV, var helt slut verkligen o somna ganska direkt att jag bäddat ner mig under ett täcke.
(BTW. har fått dille på Choklad Flingor)
 
Sov kanske en timme eller mera, vet ej riktigt men
Hjärtat hade tagit ut Misty på en lång promenix medans jag sov.
Funderar nu på om jag ska hitta någonting att äta, tror jag är hungrig men jag vet inte riktigt "/
Misty ligger under täcket o sover, hon hade gömt TV-kontollen så kunne ej byta kanal. Den låg under henne.
Jag fryser, hostar o snorar nu oxå. Tror no det mest är pga allt damm från spacklet som vi slipat.
 
Blir ändå inte jobb för mig försen i helgen, dem sa att jag får höra av mig på fredag om hur jag mår.
Man ska inte ta ut någonting i förväg, bäst att vila upp sig så man blir helt frisk innan man börjar jobba igen.
 
Hoppas eran dag är bättre än min. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback