Oväntat besök :)

 
God Kväll.
 
Idag innan 12 så kom Lillebror hit en sväng, skulle låna Nördens tågkort.
pga att han ska mönstra imorn.
får hoppas det går bra för honom, håller tummarna & kommer tänka på dig imorn.
Fick samtal från vikariepoolen, fick massa mera jobb resten av månaden,
TACK! behövligt säger jag bara.
Senare får jag ett sms samt ett telefon samtal utav SM, hon fråga om jag var hemma idag & undra om hon kunne komma en sväng. Hon behövde tänka på annat än vad som hänt denna dag.
Längesen man träffade henne faktiskt så alltid roligt när hon kommer förbi.
Fixade kaffe, gick en promenix & sedan satt vi i några timmar å tjöta som alltid, sen blev alla hungriga så blev att fixa mat. Blev pommes med kyckling, fläskfile' samt beasås. 
 
sen chilla alla vid TV, var gött mätta efter all mat man precis hade ätit.
SM åkte hem ungefär vid 17 tiden, Lillebror gick strax efter samt Nörden tog ut Misty.
Nu sitter jag här själv, Nörden drog för en stund sen till sin tvillings replokal för att kolla lite.
Ska strax ta en lång promenix med Mandah & Puliis innan jag ska chilla mera vid TV.
 
Hoppas alla fått en bra dag som jag för en gångs skull fått.
 
*
**
*


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback