Mycket händer denna dag/kväll

 
God Förmiddag!
 
Vaknade vid 07.00 imorse, kunne ej somna om fast jag ville
Djuren hade såklart morgon-race så fick gå upp o ge dem mat samt vatten, irriterad & trött var jag
Hjärtat gick iväg strax efter 08.00 imorse, han skulle till jobbet.
Jag la mig i sängen en stund & stensomna, vakna sedan vid 10.00 igen utav att de ringde på dörren.
Öppnar dörren & målargubbarna säger: "God Morgon". :)
Det var dags för dem att fixa klart resten av halltaket samt fönsterna i vardagsummet.
Tog lite längre en 1 timme, men åt samt tog en kopp kaffe medans dem höll på. Nu är det lite kallt inne, men man överlever för värmen kommer snart igång igen. Hoppas jag ^^
 
Nu ska jag diska lite, plocka undan saker samt fixa mig lite för kl 13.10 kommer söta Roosa hit & hälsar på.
Ska bli roligt att träffa den token, vi har ej setts på över 1 år nu så det är på tiden att vi ses fast det bara är idag.
Mamma & Pappa ska komma hit med Misty samt sandpapper så vi kan fortsätta jobba med tapeterna.
 
Får hoppas man hinner långt med det så man slipper ha så fult till Jul! xD 
Uppdaterar mera senare om vad som hänt annars här hemma.
Ha en underbar dag, det kommer jag troligtvis att ha tack vare solen som lyser mysigt denna dag.
 
**
****
**


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback