Ladies Night <3

HELLU GÖTEBORG! ;D
 
Denna dagen är en speciell dag, jag Miami o Änna ska till GBG o se Ladies Night! :)
wOOhOO, vad vi längtat efter att denna dag skulle komma, fast den sprang iväg lika fort igen.
 
Började med att vi samlades henna hos mig, drack lite o fixa oss snygga.
vid kvart i 4 kom Swampi o körde oas till stationen, vi var i Gbg typ strax innan 17 tiden.
Gick i några affärer innan vi bestämde oss för att äta någonting så man klara sig hela kvällen.
typiskt nog fick vi vänta i 1 timme innan vi fick våran mat, de tar knappast en timme att göra en lax bit, för potatis o grönsakerna fick man ta efteråt på ett annat bord.
Var inga glada miner från någon utav oss 3 kan jag lova.
Sen vid 7- halv 8 gick vi till Scandinavium för att checka läget innan de var dags för att hitta platserna.
 
Var asbra verklighet, Magnus Uggla var lätt bäst ;)
jobbigast var fan att en som satt nästan breve Miami spydde,
så de lukta spya blandat med popcorn resten av kvällen där inne. USCH!
Att man ens kan bli så full o inte tänka på att man kanske ska spy på toa o inte dricka så mkt? haha
Men det kan hända alla, fast kanske inte där precis.
kvällen avslutades med att vänta på tåg i typ 1 timme på stationen, var hemma vid kvart i 2 på natten.
Hade rejält ont i fötterna efter att ha gått i klackar hela dagen. Dumt val av mig fan menmen, överlever ^^
 
Väl hemma igen blev det att krama hjärtat o ta några groggar, lyssna på go musik o tjöta om kvällen.
Vi somna inte försent kl 6 på morgonen dagen efter. Men de var lätt värt det.
Var ett härligt avslut på kvällen, kan säga att jag inte var tyst en sekund efter jag kom hem! ^^
 
*
*
såhär såg man ut då
*
Tack ALLA för en lyckad kväll
 


Kommentera inlägget här:
2012-11-20 05:19:43 http://keilys.org

Sicken snygging!

Svar: Tack, detsamma ;)
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback