kramp o mår skit ;(

 
Hejsvejs
 
Jobbig jäkla natt man haft, inte sovit en blund alls.
kramp, illamående o kan ej kissa. Gråter fan sönder, så ont gör det!!
Blev inget jobb idag eller imorn, blir att ringa läkaren o boka tid, måste kollas upp så man ej har stressat sönder sig på jobbe o kanske får magkatarr eller någonting annat.
Många som är sjuka på jobbet nu, undra varför egentligen?! "/
 
Håller på att värmer en vetekudde nu o får se om det hjälper.. annars vette fan va jag gör .
Någon som harett tips att ge?!


Kommentera inlägget här:
2012-11-27 08:30:48 http://keilys.org

Stackare. Vete kudde & ipren är det enda jag nog kan tipsa om. Lider ofta ab så sjukt jobbig mensvärk så det riktigt strålar ut smärta i benen och får yrsel, och de är det enda jag kan använda mig av + mycket vatten. Mamma & P'a har vinterkräksjukan nu, har själv klarat mig då jag inte varit hemma, men som du säger så är många sjuka nu. :/ Hoppas du blir bättre snart gumman <3

Svar: de är bra att ha när man får kramperna, okej illa gums "/jao vet hur det är när det gör ont i hela kroppen, svårt att förklara smärtan för någon som inte vet hur det är att få så ont.
okej, just nu dricker jag äcklig jokk dryck i olika smaker o det smakar skit kan jag lova!
okej, hoppas jag ej får det fan! :0 okej tur du har, jao för många fan.
Tack, hoppas jag med. <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback