God Kväll

 
Idag har jag jobbat 7-16, en seg dag men inte många VT men gött att slippa stress på jobbet.
Efter att jag hade slutat jobbe gick jag hem till Nörden som redan var hemma,
kom lite tidigare med tåget idag.
Vi la oss & vila en stund innan mammi skulle komma hit med Misty,
gött att slippa hämta henne i regnet
Lillebror fick va hundvakt idag nämligen så drf var hon i Vreta,
Tack för att du kunne älskade Lillebror <3
pga att både jag & Nörden jobbade tidigt så kunne ingen ta ut Misty på promenix.
 
Klockan var la ungefär 19.00 när mammi kom hit med Misty, vi hade la sovit typ 2 timmar.
men behövligt, snacka om att man är trött efter att ha cyklat en hel dag i lilla HJA.
samt att det har regnat oxå "/
 
Snacka lite med mammi innan hon gick hem igen, chilla en stund vid TV innan jag kände att jag var hungrig, så det var bara att fixa någonting att äta.
Det blev enkla Toast denna kväll, orka ej fixa mat till mig själv.
 
Jag & Misty gick en sväng till Ica, behövde handla lite granna samt att hon fick en promenix,
sen la jag mig i ett varmt & härligt skummbad en timme, gött att slappna av & bara koppla bort allting ibland.
Misty blev lite avis, hon ville oxå bada tror jag :) 
*
**
*
Sen efter jag gått upp, fixat naglarna lite granna, gett djuren mat så funderar jag på om man ska sova nu?
Fast klockan är rätt mycket såg jag nu, så blir att ta en promenix med Misty en sista gång idag,
Nörden sover fortfarande i soffan. Tänker ej väcka honom, för då kan han bli lite putt ^^
Han får lägga sig i sängen sen när han vaknar, om han nu gör det vill säga.
 
Hoppas alla haft en bra dag & sluppi allt regn :)
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback