En dag som börja bra men sluta askasst!

 
God kväll
 
Idag gick vi upp vid lagom tid, Mandah kom upp & drack morgon kaffe. 
Höll på att diska medans hon kom, gjorde sedan frukost. Mannagrynsgröt med hjortron på. Kalasgott!
sen tjöta vi lite, tog en promenix med Misty innan vi gick till Reprisen för att möta Miami där.
kolla runt lite granna innan dem bestämde sig för att handla lite stuff.
drog en sväng till Ica för att handla där med, låna pengar till ett pkt cigg utav Miami,
samt att hon bjöd mig på Pizza (:
man blir hungrig utav att gå omkring med dem tokarna i det lilla samhället.
 
Sen hemma igen fortsatte jag att riva tapeter en stund innan jag skulle hoppa in i duschen.
Nörden tog Misty på en sväng till hans far i Vreta.
var själv hemma en stund innan jag gick fram för att möta Mammi, vi skulle se Bio ihop.
En ovanlig vänskap hette filmen vi såg, var verkligen jättebra & gör rolig kan jag lova. Rekomenderas att se!
På vägen hem efter bion svängde vi in till Ica, fixk handla lite mera mat så vi klarar oss tills lönen kommer.
Swampi hämtade oss så vi slapp gå, Tack! För det är ju inget vidare  att gå när de är kallt & mörkt ute nu.
 
Sen hemma chilla jag vid TV medans Nörden spela LOL med sin bror. 
fick rensa hela mobilen, den är helt CPknäpp verkligen, fick ställa om den men hjälper det?!?!?
skulle inte tro de, den är fortfarande helt kokobäng, kan ej logga in på konton elr göra ett skit.
vad är dens problem om inte mitt.. suck, trött blir jag ialf på det.
är inte otekniskt som alla säger, blir rätt irriterad när allting går åt helvete, dag efter dag efter dag.
vem skulle inte bli trött & irriterad då?! ....
 
Har funderat ett tag nu på om man ska äta någonting innan man ska lägga sig,
är inte roligt att magen kurrar senare när man ligger gött i sängen
får se om Nörden hittat någon bra film vi kan se på i sängen sen.
annars blir det la att försöka sova ändå ^^
 
Hoppas alla haft en bättre dag än vad jag haft denna dag. 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback