Dålig på att uppdatera igen.. SRY!

 
God kväll, har vart seg på att skriva ett tag nu.
Men jobbar ganska mkt o ofta nu så är helt slut om dagarna när jag kommit hem
orkar inte gå upp tidigare heller för att skriva tyvärr ;P 
 
Men det har inte hänt så roligt som ni missat som tur är, så tror ni överlever utan mig ibland.
har jobbat igår kväll, 17-21. sen idag 7-16, vilket var en jävligt stressig dag verkligen
kom hem lite senare än planerat, ont i hela kroppen & var sjukt trött.
Hjärtat hade gjort mat, var hungrig som ett as när jag kom hem.
sen fick jag lite massage så jag kunne röra mig utan att de gjorde fruktansvärt ont i hela mig.
strax efter somnade jag i soffan som en stock! :0
Vaknade inte utav någonting alls, inte försen hjärtat & Misty kom hem igen efter att ha handlat lite.
En överrraskning kom han med, så söt han är mot mig :) min kärlek.
Han köpte slödricka & chips, han tänkte vi kunne se någon film & chilla i soffan. Var riktigt mysigt!
 
Har nyss varit ute med Misty så hon fick pinka innan det är dags för resten att sova oxå.
Hjärtat har redan lagt sig, han ska upp astidigt för att jobba imorn bitti,
Nu ska jag tvätta bort sminket & sedan krypa ner i värmen för att sova.
Är fortfarande trött så är no bra att sova redan nu, ska upp tidigt imorn för att jag jobbar igen 7.16.. suck
får hoppas på en lugnare dag, hatar verkligen allt stress som ibland uppstår.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback