Chilldag med Misty

 
God kväll
 
Idag har jag & Misty haft en chilldag, tog en rejäl sovmorgon. Gick upp vid halv 12.
fixade frukost till alla, sedan blev det en promenix när Misty hade vaknat till.
Hon var gött seg idag kan man säga, hon ville helst inte gå upp alls. haha
Sen när vi kom in igen fixade jag tvätten, rensa lite kläder & sen börja jag riva tepeterna i vardagsrummet.
Har inte gjort så mycket men det tar ju tid, får hoppas man hinner tapetsera om innan jul bara.
 
vid halv 6 mötte vi Nörden, han hade kommit hem från jobbet ganska nyss.
sen gick jag & Misty till affären för att handla lite gott man kan ha ikväll.
Blir en lugn hemma kväll med Chips,Dipp,gott & blandat samt Cola. 
Kanske blir film lite senare om det inte finns någonting bra på TV vill säga.
 
Grannen under mig har Halloween fest. lär va knökat med folk där. Hoppas det tare lugnt så man kan sova inatt.
Ska upp kl. 6 för att jag ska jobba imorn bitti, jobbar mellan 7-15. Sen äta god mat & sen får man se hur kvällen blir. 
 
*Vill färga håret, älskar regnbågens färger - rosa! x}
 

 


Kommentera inlägget här:
2012-11-02 20:25:11 http://keilys.org

Haha, vill du följa med på halloween fest med mig & tina imorgon kanske då? ;) Lär inte stanna där hela kvällen, kika in och tjöta 1-2 timmar bara. Hojta till om du är sugen pullan! Själv kör jag svartsvartsvart och vampyrtänder!

Svar: Hej sweetie, tyvärr kan jag ej ta mig någonstans "/ har ingen hundvak samt ingen sprit så blir hemma kväll med gubben islt.nice fan, Vart ska ni någonstans då? ^^
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback