Torsdag, sjuklingen lever ännu

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Det var verkligen segt att gå upp kl. 06.00
gav djuren frukost, åt själv lite jordgubbskräm
tog 2st Alvedon samt Hostmedicin
sen fixade jag mig lite, gick ut med Misty
sen gå till jobbe
var där typ 06.50, rekord tidigt för min del
brukar alltid komma dit prick

prata lite med Mamma innan hon skulle hem och sova
hon såg på mig att jag inte mådde bra alls
sa att vi får se hur länge jag jobbar idag
orkade typ inte göra någonting direkt på jobbe

lunchrast
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

gick hem och tog ut Misty på promenix
tog 2st Alvedon samt Hostmedicin
sedan gick jag tillbaka igen

fick sluta 14.30 islt för 16.00
görgött verkligen

men va ändå tvungen att gå fram och handla
skulle köpa en klänning jag ska ha på 50 års kalaset
som är nu på lördag

mådde inte så jättebra alls
va görseg, hostade jätte mycket verklkigen
tog hostmedicin och värktabletter
men hjälpte det.. nope, inte ett smack

har inte sovit bra alls, vaknat mellan 07-09 på morgonen
att jag har hostat och att det gör ont i hela mig
suck,suck och suck

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback