Tis, Ons


*Tisdagen*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

shit, låg i soffan hela dagen verkligen
Prinsen fick göra allt
stackare
ut med Misty, fixa mat, handla, jobba lite hemma
det är inte lätt att ta hand om sjuklingar

fick ialf äta hans goa Lasange som jag längtat efter ;D

*Onsdag*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Mådde mycket bättre
behövde nog ligga en hel dag och känna mig död
för att kunna fortsätta leva igen
vi tänkte på att grilla ute i Vreta
jag hade velat va med i Måndags när dem grilla med skulle ju jobba så det gick inte
asgött väder verkligen
solen lös mitt på himelen och gav värme verkligen
fast det varade inte så himlans länge
blev kallt fort fan

när man vart med Prinsen och hans far i några timmar
gick jag vidare till familjen Knasboll
som oxå bor i vreta fast lite längre bort såklart
kände mig jättevarm när jag väl kom dit
frös jag som en jäkla isbit
skummt vare verkligen

drack kaffe och tjöta lite granna med mamma och pappa
sedan blev jag jättetrött
slog följe med mamma som skulle fram till ViceVersa
när man kommit halvvägs ringer Miami som är kvar i vreta
hon skulle oxå hem för pappa skulle iväg
så fick stå och vänta i 10 minuter på henne
suck, det är hon i ett nötskal fan!

väl hemma skulle vi äta Lasange som Prinsen hade gjort igår
mumsfilibabba
gott med mat vare
satt och kolla på TV samt tjöta länge med Miami innan det var dags för sängen
skulle upp tidigt och jobba igen så behöver många timmars sömn
ialf om man ska orka jobba hela dagen när man är sjukling!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback