Söndag



Min fina Prins, han är skäggig och fin
Finns alltid hos mig tätt intill
på natten ger han mig värmen jag behöver
utan dig är jag en isbit som fryser sönder

Är så tacksam och glad att du finns i mitt liv
allt underbart vi gjort, allt knasigt vi gör
får mig att skratta varje gång jag tänker på det

Jag tänker på dig ofta,
jag saknar dig varje sekund när du är borta

Varje gång vi ses, får du mig att le
varje gång vi ska ses, känner jag pirret i magen
blir fortfarande nervös ibland när jag är med dig
det känns som om ingenting är sant, allt är en saga
som jag aldrig vill ska ta slut

jag älskar dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta
ingen kan byta ut din plats, du gör mig lycklig.
*
*Edde o lite misty*
Btw. Grattis på namnsdagen
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
<3









Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback