Söndag, kalas i FKP

 
Ja denna dagen åkte familjen Knasboll hem till kära Sis och hennes familj i FKP
vi var bjudna på kalas
Della har fyllt år och Sis oxå
så det var dags att äntligen fira dem männskerna

Alltid lika roligt att handla present innan man ska dit
fast man ibland har planerat innan
denna gången hade jag glömt bort totalt att jag skulle köpt presenter
det fick bli lite godis och shit från ÖB innan vi drog dit

.

Det bjöds på gött fika som dem självklart hade gjort själva

så fint och gott vare verkligen
fick äntligen träffa mina små godingar som jag saknar varje dag
jao, man saknar ju sis och perpäron såklart med ;P

Lite bilder på mina godingar:

Dellabella

Min älskade Daniella

Atheknatte

Athlas, ville vara med på närbild såklart

Antonio

Charmtrollet
Antonio

Lyklig moster är man till dessa godingar
Var jättekul att träffa er alla
det var längesen nu
får hoppas att man kan komma dit snart igen
Älskar er<3


Trackback