PANTA MERA


Var hos familjen Knasboll i Vreta en bra stund
ville komma bort från lägenheten
behövde prata av mig efter gårdagens samt morgonens bråk
suck, hatar fan allting verkligen

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

lite senare när man väl var hemma smsa Mandah
som undra om man ville med till Ica-affären
"knasiga är vi verkligen märker man"
vi fick för oss att vi kunne passa på att panta lite granna
det slutade med att vi gick till affären med 6st platspåsar
alla var överfulla med pantflaskor
snacka om att folk stirra på oss
men kul var det verkligen

vi fick ihop ganska mycket, 130kr
så vi kunne köpa våra efterlängtade ciggaretter, cola, chips, ostbågar samt dipp
sedan satt vi uppe hos mig till kl. 05 på morgonen
kunne inte sova pga allt som hänt
behövde verkligen tänka på annat!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
önska ingenting mer än att vara hos dig
men vet att det aldrig kommer bli så igen
saknar dig så fruktansvärt mycket verkligen
förlåt för allting, jag ångrar mig så mycket
</3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback