Måndag

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Jao, denna dagen började bra
fick frukost på sängen utav Prinsen
rostebröd, kaffe, 2st alvedon och 2st halstabletter
sedan var det ännu mera jobb som gällde
kvällstur från 15-21.30
ganska segt att jobba så länge
men man överlever som tur är


*lovely*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

kände att jag började bli sjuk igen
inte konstigt när Prinsen var sjuklingen här
smittar mig gjorde han säkert
det började inte försen senare på kvällen
kände att de klia i halsen
bärjade tillslut hosta

Efter jag slutat jobbe ringde jag min Prins
när jag skulle prata så lät de för jäkligt rent sagt
de lät som om jag var i målbrottet
kunne kappt prata
hade jätteont i halsen och hosta mycket

när jag väl va hemma tänkte jag göra lite thé
med honung och ta 2st alvedon
det hjälper säkert, trodde jag ialf

sova vore inte heller dumt
jag kan ju trots allt vakna upp imorn
må bättre och hoppas det är borta
när jag låg där och hosta fick jag ett sms utav Prinsen
jag skulle ringa till honom såklart
gjorde det direkt, han undra om jag sov
såklart jag inte gör
så han kom hit och sov med mig
tycker änna synd om honom att sova med en som hostar sönder en hel natt

men är glad att han kom ialf och sov med mig ^^,
älskar att sova breve min egna värme
<3
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback