Lördag, sjukare än sjukast

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Vaknade som vanligt kl. 08.00 att jag hade göront
grät som en bäbis verkligen
denna dagen var värre än gårdagen
kan man inte tro egentligen men så vare

ringde till jobbet och sa att jag kommer inte på söndag
inte en chans att jag hinner bli frisk till dess
missat 2st långa arbetspass
inte bra alls fan

Misty var hemma såklart
hon hade ingen annanstans att va när familjen Knasboll var på 50års kalaset
Prinsen var borta hos MR Snuggels på fest
här sitter man ensam i lägenheten och hostar så att man gråter
inget roligt
glad att man hade en granne som gick med på promenix
ifall att man svimmade elr fick en hostattack på vägen

resten av kvällen tillbringade jag i soffan helt död
smsade med Prinsen, som jag gjort hela kvällen
senare så kom han hit och sov med mig
det var härligt, hade verkligen saknat honom jättemycket.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback