Fredag, dagen innan festen

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Denna morgonen var den värsta dagen
man önska att man aldrig vaknade upp

vaknade redan kl. 08.00
jag hade så ont i munnen att jag nästan grät
hostan var kvar, näsan rann och huvudvärken fanns där med
visste inte vad jag skulle ta vägen
sprang ill köket och tog allting som jag gjort hela veckan
sedan gick jag och la mig en stund breve Prinsen

kunne inte somna om igen
låg bara och vred mig och önska att värktabletterna skulle hjälpa
jag hade så fruktansvärt ont verkligen
till slut så gick jag upp ändå och fixade kaffe, gav djuren mat
sedan ringde jag till jobbe och sjukanmälde mig "/
det gick inte äns att öppna munnen längre

var jätteledsen innombord
missade ett långt arbetspass med vad ska man göra
det var verkligen ingen rolig dag alls för min del
suck, hatar att bli så sjuk!

Fick ringa till Kjellke (Annas pappa)
säga att jag inte kunne komma på hans 50års fest
för att jag var sjuk
kan inte smitta ner folk
samt att jag hade inte orken till någonting heller

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback