En tripp till Vara

 
Denna dag var det dags att åka till Veterinären med Misty
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Det var lite segt att vakna denna dagen
men vi kom tillslut upp ur sängen båda två
Frukost till alla, promenix innan mamma skulle dyka upp
vi skulle vara klara vid 12 ungefär, vilket vi var oxå
när vi hade väntat länge nog ringde jag till min sega mamma
hon var på väg men va tvungen att handla lite korv som pappa skulle ha till middag
fick springa in snabbt i affären och köpa ett pkt grillkorv (Erikssons)
springa in hemma i vreta och slänga pkt på diskbänken och sen in i bilen igen

pust, snabba ryck gäller det ibland
som tur är det inte alltid man måste görat

sen när vi väl var där, lite innan fast vi åkte ganska sent
så fick vi vänta 1 1/2 timme innan vi fick komma intill
fast vi hade bokat tid kl: 13.00
men det hade tydligen kört ihop sig rätt rejält för dem idag
så lite synd om det var de allt, men ändå man ska inte behöva vänta så länge

hon skulle få spruta och kollas upp lite granna
allting gick görbra verkligen
hon reagera inte när hon fick sprutan
utan var bara allmänt glad över att få träffa massa folk
dem sa att hon börjar bli en tjockis
så dags att banta för henne samt för mig

sedan när allting var färdigt åkte vi till djuraffären mitt emot
va dags att köpa ny hundmat
visste inte vilken jag skulle ta utav allting som fanns där
vet inte riktigt vad Misty vill ha att äta längre
hon har blitt allt för kräsen tycker jag
fick hjälp utav personalen som valde ut lite som var bra och populärt
kunne ändå inte bestämma mig efter att ha tänkt och pratat med mamma lite granna
så vi fick med oss en påse som vi kunne prova, helt gratis!
kalasbra tyckte jag, slapp ju spendera pengarna

när vi tänkte att vi skulle åka hem igen så va jag görhungrig
magen kurrade verkligen ashögt i bilen
så vi beslöt oss för att äta innan vi åka hem
mumsfilibabba
väl hemma igen var det dags att packa upp saker man köpt till Egon
samt väntade på att Prinsen skulle dyka upp
sovatime med honom är det bästa jag vet! mohaha
båda skulle upp och jobba tidigt så blev att lägga sig ganska direkt när man va hemma igen

*Min ögonsten*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
*Misty <3*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Dagen var helt okej men ganska seg kan man säga
fick ialf lite rolig tid att umgås med Mamma
de behövs i mellan åt,
Tack, för att du ställde upp & följde med! <3

Trackback