<3

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 
Jag får aldrig mer känna din värme
ha din kropp tätt intill min
ligga och sova med den vackraste jag sett
somna utav ditt hjärta som slår
se dina vackra ögon på morgonen när man vaknar
ditt underbara leende som ger mig värme innombords
din underbara doft som finns runt omkring

jag saknar hela dig, kan inte sluta tänka på dig
är inte mig själv längre utan dig
känns som om ingenting är bra alls
vet inte vad jag ska göra åt allt

jag kommer alltid ha dig i mitt hjärta och minne
du var och kommer alltid att vara min prins
jag kan inte sluta älska dig
fast jag måste glömma allting


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Trackback