Studenttime


Hejsvejs! (:

Idag vaknade man klockan 08.00 utav att Miami
hon skulle vara fin så fick göra en halv, inbakadfläta i luggen & halva håret
va trött som fan när jag gjorde den
men blev helt okej för att vara nyvaken
sedan blev det att ge djuren frukost
drack ett glad juice & sedan kröp jag ner i sängen igen

Klockan ringde igen vid 12
dags att gå upp så man hinner duscha, ut på en promenix
ge grannen nyckeln så hon kan passa Misty
fixa sig lite innan swampi hämtar upp mig vid halv 2 tiden

När swampi väl kom så drog vi till Borås för att hämta upp resten av familjen
sedan åkte vi till lilla söta AnnaPannas hem
denna dag var det hennes student :)

Väl där bjöds det på god mat & valfri dricka till
Hon fick mycket presenter & fina var dem oxå

*Fotografering utanför med folk samt flumbilder
efter det blev det kaffe & god moussetårta

AnnaPänna

tårta

sen höll hon på att fixa sig lite mera inför kvällens party
då var det dags för oss andra att åka hem till HJA igen

väl hemma igen var det dags att ge djuren kvällsmat
sedan gå en kvällspromenix i ösregn såklart
vilket inte var så himla kul
gick över till Miami & gav henne nyckeln
hon ska vara hundvakt när jag jobbar imorgon

Nu blir det att se på Stup Up innan det är dags att sova :)

Hoppas alla haft en kalasbra dag så som jag har haft det!


Får ej glömma pojkarna som tog hans om Misty samt kolla på EM hemma! <3



(bilder kommer)
 

Trackback