soft lördag


Hejsvejs! (:

Denna dagen började med att min sötnos ÄnnaPänna kom runt halv 9 tiden
vaknade till utav att de ringde på dörrn
konstigt nog fatta jag att klockan var så mycket
hon skulle hämta mig den tiden
men dum som jag är, glömmer jag att ställa klockan ^^,
men jag fick på mig ett par kläder, satte upp håre & drog på solglasögon
orkade inte fixa sminket från gårdagens fest
det såg rätt okej ut så det fick duga
skulle ju bara iväg & kolla på när Lillebror & hans vänner spelade i ett korplag

vi gick ut lite snabbt med misty & gav henne frukost
sedan la hos sig & sov en stund
vi drog till Ica, handla Cola, äpplen & värktabletter
sedan bar det iväg till kullingsvik
det var där fotbollen skulle vara
tur att vi hittade dit ialf, va inte helt 100 på att jag visste vart det låg

det var härligt när solen låg på
annars var det inge vidare alls fan
kallt & blåsigt
inte vad man vill ha när man ska sitta & glo på fotboll

roligt att man kände så mycket folk som var med & spela
visste inte att de skulle va så många med

Det gick bra för Lillebror & hans lag,
dem vann faktiskt hela alltet (:
mycket stolt är jag över dem faktiskt
trodde aldrig att det skulle gå så bra för dem men de gjorde det

väl hemma igen satt Prinsen & han vänner
blev chockad över att det såg ut som kaos
men så äre ibland när man inte är hemma ;p

sedan drog dem iväg, dem kunne festa men inte jag
blir så när man ska upp tidigt & jobba imorgon bitti
så egentligen borde jag sova nu
men satte på en film jag tänkte kolla på innan
för är inte så himland trött
förhoppningsvis blir jag det snart så jag kommer upp & orkar jobba imorn


Hoppas alla haft en kalasbra helg oxå (:



 

Trackback