Skolavslutning & kalas


Hejsvejs! (:

Idag tog jag 9 tåget till FKP
skulle fira Della samt Knatten
Della hade skolavslutning
Knatten hade fyllt år igår
så det blev lite firande för båda två

Passade på att hälsa på Liten & hennes dotter
som bor under Sis & PerPäron
mycket trevligt att träffas efter 1 år eller mer
Tog en promenix & handla Cola samt cigg
sedan vare dags att bege sig tillbaka
det var ju kalasdags klockan 3 på eftermiddan

*Småttingarna*
Athlas & Mercedes
-

Mamma & Pappa skulle oxå va där klockan 3
men självklart kom dem senare som vanligt
blev att äta tårta & sedan dra hem till HJA igen

handla lite på vägen hem, behövde lite mat i kylskåpet ^^

Della följde med, ska passa henne till imorn
Prinsen var hemma när vi kom & kolla på fotboll men pojkarna
Vi gick till Ica med Miami för att handla mat till Tacos
kollade sedan på fotbollen hemma hos henne
sikken kass match, va arg jag var kan man säga

men sånt är livet, Sverige kan helt enkelt inte vinna EM!
Kikkan kom & var med som sällskap
efter att matchen var slut gick vi över till mig
Della var så trött att hon somnade med en gång i sängen
Jag & Kikkan kollade på TV en stund
sen gav vi upp, Kikkan somnade i soffan så jag väckte henne
la oss i sängen breve Della

Tack för en kalasbra dag alla mina godingar (:<3


 

Trackback