jobbig dag innan midsommar

Hejsvejs! :)


Denna dagen har vart sådär, började la inte så kalasbra direkt
tjafsat med Prinsen "/
träffa Kikkan utanför lägenheten, satt & sola en stund innan vi gick upp igen
efter några samtal & en cigg så drog vi till familjen Knasboll i Vreta

Väl där fick vi Jordgubbar & glass till kaffet
mycket gott & väldigt mysigt
sedan softa vi lite granne, fick ett samtal ufan farmor
det var inge vidare att höra
faster ligger på KSS, ska ligga där i ca 10 dagar nu
vill ej gå inte på detaljerna
hoppas allt löser sig, att dem kan bota det hon har

Mår dåligt denna dag, försöker hålla humöret uppe
men det är inte så lätt när man har förlorat sin älskling
ens faster ligger på KSS
Midsommarafton imorn..

suck, vad ska jag ta vägen med allting?
vad ska jag göra nu egentligen..
jag vet fan inte längre, jag vill inget annat än att vara ensam
utan bekymmer, utan oron som finns inom än
jag önskar så mycket att det gör ont i hjärtar
när allting misslyckas

Lilla Faster, tänker på dig. lider med dig
hoppas du kommer hem snart
vill att du ska må bra igen
Jag älskar dig <3


kvällen avslutas med Rabarber Paj & Öl
så man slipper tänka på allt som hänt
tur att Kikkan finns så man slipper va själv
snart ska Kikkan hem & då blire en kvällspromenix
sedan får man se om man kan somna..


paj & Öl




 



Trackback