långt isär..

 
 
Hejsvejs!
 
Idag har man varit en snabbis på Marknaden
fanns inte mycket att ha direkt
men hittade en görsnygg ring samt godis
-
* *
-
på väg hem igen tog vi en matpaus
va jättehungriga & passa på att äta medans vi ändå var framme
handla lite på Ica innan vi sedan gick hem igen
 
fixade lite hemma, la mig & vila en liten stund
Prinsen & hans tvilling kom en kvart senare
dem skulle panta alla burkar hemma som jag samlat på
men inte för att de var mycket pant direkt som gav mycket pengar
men snällt att ni gjorde det ialf, tusen TACK ! (:
 
sedan slappa vi hemma
medans regnet öste ner till & från utanför oss
Prinsen skulle med 4 tåget
fixade biljett & bil till ststionen
så han slapp bli blöt när han sedan ska ta tåget
 
Klockan gick, Prinsens tvilling cykla hem till sig
Mammi kom & hämta Prinsen
jag vinkade av nedanför porten
ville inte åka med ända till stationen
det är inget hejdå för alltid, bara för en månad
eller kanske mindre, vem vet
 
sen satt man ensam i lägenheten & funderade ett tag på lite allt möjligt
vad skulle man göra nuda när man var ensam igen
blev att möblera om i lägenheten
mycket bra blev det, känns större nu
nöjd är jag faktiskt oxå ^^
 
Nu ska jag försöka vila lite granna innan man ska iväg för att jobba natt
känns tomt att gå hem imorn & lägga sig ensam i sängen
saknar dig redan fan! "/
 
Kommer alltid ha ängeln om halsen
så länge du är där, du gav mig den
en skyddsängel man ska bära med sig jämt
jag har den nära hjärtat för att jag älskar dig
Tack, du är underbar min fina Prins! <3
 
-
* *
-
*P&L


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback