Lång ledig ^^

 
 
Hejsvejs!
 
Idag har man jobbat en kort
tur, 8 till 14 är lagom
Vart i vreta hos mammi & umgås
fått madrasserna till sängen utav Swampi
slängt ut soffan i sovrummet
mycket mera plats nu
Ätit kvällsmat med mami, nudlar & cola blev det
 
sen hemma fixade man iordning sängen
tog några öl & kolla på TV med grannen en stund
känns skummt att sova i en stor säng utan Prinsen
hur ska detta egentligen gå.. ?
bra hoppas jag, för imorgon eftermiddag
ska jag faktiskt åkta till honom
jag längtar jättemycket verkligen
saknar honom enormt fast jag såg han i tisdags
det känns som en evighet enligt mig
 
tråkigt no är man där typ halv 8 på kvällen
ska åka tåg i ca 4 timmar
men det är värt de, fär får träffa min Prins <3
ska vara med honom till måndag eller tisdag
får se hur det blir, får se på tågtider i tid
 
kanske är dags att sova nu, träff etfer denna dag samt klockan är rätt mö fan
hoppas allt går bra imorn
det är trots allt fredagen den 13 så vad kan man begära egentligen
Nattinatt :)
 
 
EMP,
jag tänker på dig jämt
Jag saknar dig redan
vad mer ska jag säga
vad mer ska jag göra
så att du förstår
att jag älskar dig så extremt...
 
 
You & me
nyår 2011
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback