En väldigt regning dag

 
Hejsvejs!
 
Dagen började med att HB-killar kom & kolla på allt fel som finns i lägenheten
fixade det som gick, sedan skulle dem skriva upp så resten blev fixat oxå
Mailade även dem ang fondväggarna jag ska få men ännu inte kunnat hämta ut.. suck
får hoppas jag får svar snart så jag får lite nytt här hemma
alltid kul att förnya saker & ting tycker jag, hihi
 
sen blev det en promenix till Ica, handla lite fika
gick sedan till Vreta & hälsa på mammi & Swampi
fikapaus & cigg innan det var dags att ta hand om Egon
när man sedan var klar kom det en regnskur
tur att jag han göra klart ialf
hade inte vart kul om det regna medans Egon var ute & jag städa buren
 
satt där i några timmar innan det bestämdes att vi skulle grilla
Martin & Anna-Karin kom förbi en sväng
blev ett litet gäng senare på kvällen
mycket gott med hamburgare & korv
samt en liten öl till maten, det är alltid gott
sen öste regnet ner rejält
fyfan sikka skurar det blev
ingen ide att gå hem i det
så blev till att vänta ännu ett tag
vi passade på att gå medans det var uppehåll
men det varade inte länge, sedan kom regnet & blöta blev vi
 
Nu sitter man hemma i lägenheten & kollar tågtider
innan man ska in o duscha av sig lite samt värma sig
blev lite kall efter att ha gått hem i detta regn
Misty sover redan gött i soffan
hon blev ganska trött, inte konstigt med tanke på detta väder
 
sen blir det no lite TVtime innan det är dag för sängen
ska ju upp tidigt imorn & jobba innan man är långledig
faktiskt ända till tisdag, jippi!
 
Hoppas det blir finare imorn, fast det är jag osäker
Näh, nu ska jag no dra mig så skriver kanske mer imorn.
Nattinatt
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback