ännu en helg som gått fort

 
Hejsvejs! :)
 
Denna veckan har man jobbat fast man inte velat
städat Morfars lägenhet
hittat saker man vill ha som minne utav honom
samt saker man behöver ha i lägenheten
 
Igår blev det lite festande
började med att de var jag, Kikkan o Izza
sedan dök fler upp o gjorde oss sällskap ett tag
innan vi alla drog till lilla Wargens hem där det var fest

på vägen dit hittade vi en "luffare" som blitt avsläng i lilla herrljunga
hon fick följa med oxå, riktigt roligt hade vi
när det var dag för mig o Izza att gå hemåt
hade vi jättekul fan, va inte riktigt normala fan
men var la inte konstigt heller när vi var fulla o glada
var ju faktiskt långt att gå oxå
minna att vi hoppade i vattenpölar
skorna är fortfarande blöta, tur att man har fler par hemma ^^
 
Misty var världens gosigaste hund imorse/eftermiddag
då hon inte ville gå upp alls, hon ville hellre ligga o mysa mera
men fick allt gå en lite promenix innan man skulle städa lite samt äta
Izza skulle sedan hem så vi blev ensamma tyvärr
 
Nu ligger Misty breve mig i sängen o stensover
jag tänte kolla klart på Shakespeare innan jag ska äta någonting
 
I kväll blire en lugn hemmakväll med Misty
behöver va lite ensam känner jag nu
orkar inte med så mycket fan
behöver ta igen mig efter allt som händer runt omkring
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback