Torsdag

Hej!

Sov ganska länge fast ändå inte, vi gick upp innan 12 ialf, vilket är mycket bra utav oss latisar.
Vi skulle jobba med rummet denna dag igen
men vet inte riktigt om vi gjorde det
tror vi hade en softdag och låg hemma vid tv/film.
Jag var så himla Tacosugen, vilket jag har vart i över en vecka nu så fråga om vi inte kunne äta det kanske
såklart vi kunne, vi fråga om Nördens pappa ville komma oxå
tycker ialf att man kan ringa och kolla fast det inte alltid är säkert folk vill komma
men han ville inte denna gång, men kommer nog fler gånger så

Vi gick till affärn och handla allt vi behövde, det blev ganska mycket fast vi bara var två
men gott och roligt vare ialf
det är alltid roligt att göra ngt med Nörden fast det mesta är bara består av att: äta, sova o promenix ihop.
men vi kollade på Tv samtidigt som vi åt, shiit va gott de var fast jag orkade bara äta 1 ända mjuktbröd!
kasst av mig men var så hungrig att jag bara slänge i mig maten så blev mätt for fort.

kvällen avslutades med att vi la oss och sov gott ihop hemma, hos mig! ;)


<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback