Onsdag

Hej!

Vaknade typ vid 9 på morgonen, ovanligt tidigt men låg kvar ett tag och mös lite med Misty
sedan var det dags för frukost och promenix innan jag skulle dra mig till Tandis!
skulle fixa en tand, lagningen gick sönder och de gjorde ont som fasen när jag åt ibland
Gick dit ca 13.15, hade tid 13.30
de tog inte mer än 15 min sedan var man klar, slipade bara lite så det blev mer glest mellan tänderna
sen gick jag till Miami som jobbade typ mitt i mot
vi satt och tjöta, tog en fika ihop

Mamma kom förbi och tog en kopp kaffe
några minuter senare dyker Kikkan upp och tar en cigg med mig innan hon skulle till tåget

blev allt en bra lång fikastund ihop, mycket mysigt vare ialf
Sedan fick jag med mig fika hem, Miami jobbar på Sessans konditori så inte konstigt man får med sig då ;)
sen gick jag hem, gick ut med Misty och sedan packa med sig allting man fick och gå till Vreta
skulle till Nörden och hjälpa till i rummet
men väl där så blev de lagombra att ta en fikapaus!

Fick även med mig massa bröd och annat som hon alltid skickar med, men Nörden och hans pappa blir alltid lika glada för det så då göre inget att man får bära på lite extra!

Klockan blev ganska mycket när man kom dit, samt att det var svinkallt ute speciellt när man pratade i mobil utan headesett, fasen va dum jag var men så blire om man glömmer det hemma på hyllan!

shit va mörkt det blir fort asså!

man kollar bort en sekund och sen är det mörk.. hur går det ihop?
hur kan tiden springa iväg så himla fort jämt.. man händer inte med!

Misty var hemma och väntade, var inte borta så många timmar som tur var
Nörden följde med hem som vanligt, hehe!
sedan var det dags att ge Misty mat och sen ta en promenix innan det var sängtime.

kvällen tog slut och alla somnade gott ihop!


Ily:*


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback