Lördag

 
Ja denna dagen var betydligt lugnare kan jag lova er
vi var ganska slut efter gårdagen så vi log och softa mest
sedan kom det folk på besök, klart dem ville se den lille som kommit till denna värld

på kvällen kom även familjen knasboll
mamma som älskar småbarn ville träffa Antonio, det blir hans namn
sedan var det dags att dra sig hem mot Herrljunga igen
inget roligt väder att åka i direkt, snöat ganska mycket och fortsätter än
Väl hemma la jag mig i soffan med min söta hund och mös lite granna
sedan var det dags för en promenix ut i det hemska vädret
jag gillar inte direkt snö må jag säga, men ut måste man ändå när man har en hund här hemma
efter vi gått en promenix var det dags att lägga sig i sängen för att sova
Misty snarkar och sover redan för fullt i sin egen soffa, så sött :)

Här kommer lite bilder på systersonen Antonio

20 januari -12 AAKO

 

Daniella o Antonio

<3

Trackback