Lite helg samt måndag! (:


Hej, eller snarare God kväll!
klockan är faktiskt snart tio på kvällen så Go' kväll.

Vad har hänt det senaste om inte massor känns det som
vet inte om jag har lust eller orkar att skriva ner allt
men får la pröva mig fram och se om det blir någonting alls, vilket inte är så säkert

Har jobbat mycket, som vanligt så man blev till slut sjuk så man kunne inte gå till jobbet
inte roligt att sjukskriva sig men som tur var det vara en dag så man förlorar ju inte så extremt mycket pengar ialf.
Jag jobbade hela helgen, lördag kväll, delad tur på söndagen så slutade halv 10 på kvällen
kan inte direkt säga att jag var pigg den helgen, förkylningen började redan på torsdag/fredag kan man säga.
men jag höll ut ändå, ända till måndag morgon!
Larmet hördes, klockan var redan 06.00. jag var inte alls pigg
gick upp och tog två alvedon, huvvet höll på att sprängas
hade inte fått mycket sömn alls, man tänkte att man kan ialf jobba till 12 denna dag..
Jag gav djuren frukost, försökte få i mig någonting i magen men det gick inte alls bra
höll på att svimma så det var bara att bädda ner sig i sängen igen och ringe till jobbet och säga att man inte kommer idag pga att man är sjuk!
*jiipppppie, eller inte.. suck
tur att man var ledig två dagar imellan ialf, så man hinner vila upp sig och bli frisk lagom tills man ska jobba igen

Det var inte direkt roligt att ligga i feber, värsta huvudvärken som aldrig gav med sig, snorig som fasen och halsen jävlades med en så man hostade nästan sönder den!
irriterad blev man men tur var så varade det inte länge, dagen efter mådde jag mycket bättre kan jag lova.
hade ingen feber, hostade knappt men näsan fortsatte tamigfasen!


Glad att jag har en sådan underbar Nörd! (: <3
Han kom och tog hand om mig, bad han köpa cigg och alvedon men han köpte cola och ostbågar oxå!
man får unna sig ibland, speciellt när man är sjuk så!
Du vet hur man tar hand om sjuklingar som jag
du vet vad som får mig glad och vad jag mår bra av, Tack!







Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback