Fredag och lite lördag

 
Jaao, vad gjorde vi egentligen när vi vakna denna dag tro
vet inte om jag minns riktigt men vet lite ialf så får se om det blir något inlägg eller inte, haha!
jag blandar ihop dagarna och händelserna man vart med om, inte roligt fan man så äre la när man börjar bli gammal antar jag.. eller?!

Jag skulle vara med Nörden när han håller på att försöka få ett rum i källaren, han hacka i golvet just nu bara.
men de lär hända mer saker senare, hoppas jag!
Ringe hem till familjen Knasboll i Vreta och kolla ifall dem ville passa busiga Misty i några timmar
självklart sa dem ja, dem tycker om henne som tur är.

Efter att vi druckit kaffe, vaknat till och ätit lite så kom pappa och hämtade Misty.
som tur var fick vi oxå åka bil, så vi slapp gå ända till Vreta i detta jäkla kalla väder.
Det var ganska kyligt fan, men man överlever om man har varma kläder

sedan var vi hos Nörden så det var bara att börja arbeta!
jag satt på en stol och såg på medans han hacka i golet, vilket sällskap man är
men slapp göra någonting.. denna gången ialf!
man tog några pauser imellan, det är no ganska jobbigt att hacka. ser så ut ialf.
sedan gick vi in i huset, åt några smörgåsar, spelade "skit gubbe" som vi brukar göra
satt och snacka med hans pappa, tog en cigg eller flera.
klockan rullade på och snart så vare dags att gå till familjen Knasboll för att hämta hem Misty igen.

Vi gick typ vid 5 och snackade på vägen, det hade inte suttit fel med en öl eller en grogg nu
så väl hemma hos familjen Knasboll kolla vi lite om dem hade något gott att dricka, men det var snålt med det
vi tittade på klockan och sa att vi hinner allt till systemet.
vilket vi gjorde oxå, samt handla åt mamma.
Handla på Ica, systemet och sen gick vi hem med allt till mig innan vi gick till Vreta igen och hämta Misty.
sedan gav vi oss hem för att dricka lite granna, kolla med vänner om dem ville kika förbi och dricka lite.
Både mina och Nördens vänner kom hit. var mycket roligt verkligen!
önskade vi hade mer sånna dagar ihop.
blev allt en liten fest här hemma hos mig, efter några timmar drog några hem.

Helt plötsligt från ingenstans dök en liten söt filur upp utanför dörrn
hon fråga om vi inte ville komma ner och festa lite med dem, mina grannar under!
klart, vi drog dit och fortsatte att dricka och tjöta tills klockan blev på tog för mycket att man va tvungen att dra sig mot sängen. man skulle upp vid 12 och jobba nästa dag, klockan var typ 4-5 när man kom i säng!
sedan vaknade man vid 6 att Nörden kröp in under täcket och la sig
hmm... jag som låste dörrn, hur fasen kom männskan in egentligen?

jaja, sedan sov vi gott alla som var kvar hemma.
MR Snuggel, kikkan och Misty sov i soffan.
nästa morgon var Samuel redan borta, han skulle spela idag på företagscupen.
hehe, undra hur bakis eller full han var egentligen
synd att man missat men så äre ibland när man har jobb

jag mådde inge vidare fan, var inte bakis för drack inte så att jag blev direkt full
utan att det var förkyldningen som spökade som fan
kände mig som ett vandrande lik när jag jobbade men klarade kvällen utan problem!
sov sedan gott och extra många timmar så jag skulle orka med hela söndag morgon och kväll.


Köss*




Trackback