Min, bara min!<3

 
Min Nörd är min prins
han är så underbar och snäll
hans hjärta är av guld
ingen annan än honom kan få mig nervös
när jag ser honom lyser jag upp
när jag är i hans närhet finns ingenting runt omkring
jag är i en sago värld
där allting är perfekt
ingenting kan gå snett
jag finns bara hos honom och ingen annan kan ta honom ifrån mig
ingen annan kan göra nåonting åt mina känslor för honom
visst han har sårat mig, och jag honom
men ändå är vi kvar hos varann

Jag kan inte sluta tänkta på honom
glömmer aldrig vissa stunder vi har tillsammans
dem är så underbara att dem alltid kommer finnas i sinnet
även när jag blir dement kommer jag minnas alla goa tider med dig
Jag lovar dig, jag vet inte hur jag ska säga saker och ting
hur jag ska göra så att allting ska bli underbart med dig

Jag kan inte ge upp allting
vill inte släppa taget om min prins
Jag vill aldrig sluta älska dig
du har tagit mitt hjärta, jag vill inte ha tillbaka det om detta tar slut.

Du Kommer alltid finnas på en speciell plats i mitt hjärta
ingen annan kan någonsin ta den platsen
Jag vill bara vara med dig jämt

Tack för att du finns hos mig
du betyder alldeles för mycket att det inte finns ord för det
jag hoppas du förstår och inser hur mycket jag verkligen älskar min Nörd


<3

Trackback