Lillebrors 20 års dag! (: <3

 
Denna dagen är min Lillebrors dag
han blir hela 20 år denna dag
kan inte riktigt förstå att man har blitt vuxen nu, just denna dag
jag är stolt över honom i vilket fall, det är ju min Lillebror som har kommit in i vuxen världen
inte illa, men tiden rinner alldeles för fort iväg
det känns fortfarande som om han är 10 år bara
men man märker ändå att han har växt till sig med året, vilket är bra
man kan ju inte vara en liten fjompig kille livet ut.. eller?

jaja i vilket fall så hade han lite kalas för släkten kan man säga
det är la inte direkt görskojj att vara med på men gick dit för att det ändå var min Lillebror som fyllde 20 år
det är fansktiskt kanske stort att fylla så många år
man får ju äntligen gå på systemet själv, sikken lycka asså!

Självaste dagen började med att jag jobbade 7-15
sedan mötte Nörden upp min typ utanför jobbe
vi skulle dra iväg till systemet och handla lite inför helges aktiviteter
sedan drog vi till ica och hem igen
dags att ta en promenix med Missery men fört korka vi upp
Det var göööt, väldigt efterlängtat hela dagen kan jag lova
men jag blev så himla trött av att drick en cider så somna en timme i soffan typ
kanske inte va roligt för Nörden men vakna till så gick en promenix då

Sedan när vi kom in i värmen igen så dör MR Snuggels och Rödbyxan upp
dem skulle vara här med Nörden innan jag och Miami skulle dra till Vreta där Lillebrors kalas skulle vara
vi snacka en liten stunn, spela lite kort innan jag va tvungen att gå in i duschen
Miami kom efter att man precis duschat och fixat sig lagom till att gå
fast självklart dök vi upp senare, som vi brukar göra
men vi hann hälsa på alla innan dem åkte ialf.

TACORACE med massa gott att dricka, man klagar inte på det när man blir bjuden på't!
man var där några timmar innan man skulle dra sig hemåt igen i kylan
vi var nära på att frysa till is på vägen dit
man ville knappt gå utanför dörrn när man var där inne i värmen
men som tur var fick vi åka bil med morbror och kusinerna som bor lite längre bort från oss
Tack så mycket Morbror! (:

Väl hemma igen satt Nörden, MR Snuggels och Rödbyxan kvar och spelade kort
dem hade inte kommit iväg någonstans alls
blev att vi till slut drog till grannen under som hade fest

Ja, dem kvällen sluta som den gjorde! orkar inte ta upp det men många nya vänner fick man ialf.
det sluta med att vi gick och la oss vid 7-8 på morgonen.
kanske inte var direkt smart av oss men så blire när man festar natten lång.


Trackback