Jobb,jobb bara massa jobb!



Det ända jag gör nästan är att jobba
sover, jobbar, sover, jobbar
när jag är ledig orkar jag inte göra ett skit
ibland städar jag, ibland tvättar jag
annars sover jag för det mesta direkt när jag kommer hem
går upp o tar en promenix med Misty
annars vill jag bara sova, sova och sova tills jag inte vaknar mer
är så fruktansvärt trött att jag inte vet vad jag ska göra snart
går man in i väggen igen tro?
nej, nej, nej! sånt har man inte tid med
måste ha pengar så man kan försörja allt och alla här omkring
fast det kan bli jäkligt dyrt ibland när man unnar sig något
men man behöver det så här klagas det inte!

Nu ska jag snart dra mig till sängen efter att ha jobbat tidigt idag
vart på en promenix med min kära granne Amandah
sedan blev det ett varmt bad med varm choklad efter åt
vilket jag behövde för nu kan jag no sova gott

SÅ upp vid 06.00 imorn igen då
jobbar en timme längre än vad man gjorde idag
men snart är det helg
jag längtar verkligen dit nu kan jag lova
efter alla dessa tuffa dagar på jobbet

Sov gott och dröm sött om allting ni älskar
alltind ni mött och kommer vilja möta senare i livet
Nattinatt

Peace Out*


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback