Vilken dag det varit

 
Idag kunne jag inte somna om fast jag ville, hade ju inte varit fel med sovmorrgon nu när man är ledig.
Men icke sa nicke, då var man klarvaken redan kl 7 på morgonen islt.. suck!
Gick upp halv 9, fixade frukost till alla djuren o städa i ordning lite.
Efter frukosten tog jag o Misty en promenix, var inget roligt väder direkt för snön vräkte ner!
 
Tog bild på Misty ute i snö vädret, så söt hon är :)<3
*

   
Mina nya vinterskor jag fick av mammi o Pappi <3
 
Efter promenixen börja jag slipa i hallen, efter det spacklade jag där det behövdes mera.
E vaknade lagom när jag var färdig, då började vi slipa i TVrummet.
sen täckte vi över möblerna, började pensla alla hörnen i taket o snart ska vi måla resten av taken.
Blir senare ikv när han o pappa kommit tillbaka igen, fick hämta en ny roller pga att Misty var i farten!
 
Imorn blir det no att måla allt i hallen, kommer bli nice med så mycket omgjort.
Blir helt enkelt en helt ny o fräsh lägenhet när vi är klara, förutom köket då men det tar vi en annan gång.
Nu chillar jag i sängen med en grogg i väntan på mupparna som är i Vreta.
Hoppas, hoppas, hoppas vi kan måla taket ikv, annars blir det mycket imorn o det är min sista lediga dag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback