suck..

 
Var inte roligt att vakna denna morgon, förkyld o febrig igen "/
skulle jobbat med sjukanmälde mig för hade ingen ork, var som att kroppen lagt av totalt
fick hör att jag är sjuk ofta, men jag jobbar fan nästintill jämt ju. snacka skit fan!
jaja, sket totalt it o sa att jag kommer imorn ialf, även om jag mår kasst imorgon.
 
Sov ganska länge, men behövdes verkligen. Sov ändå bra inatt, vakna inte en ända gång som jag brukar göra.
Gick upp vid 15 tiden tror jag, vet inte riktigt vad klockan var eller vad det är för dag längre. 
Tror jag börjar bli demet, ärligt talat asså, kan fråga vad det är för dag flera gånger samt datum.
Kanske ska kolla upp det, som allt annat man har problem med. Haha!
 
Fick lite målat i hallen idag med, det jag orkade ialf. Vi är nästan färdiga helt nu så blir lite imorgon oxå.
Imorgon ska hjärtat va chaffis för lillebror, sen får vi se vad vi hittar på i väntan på att man ska hämta honom.
 
Näh, nu får man la kanske försöka sova så man orkar att jobba, ingen lust alls till det fan :(
saknar hjärtat oxå, får hoppas han ialf är här när man vaknar imorgon bitti kl. 06




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback