Nyårsafton!

 
Idag är det Nyårsafton, shit vad tiden springer iväg. För en vecka sedan var det Julafton.
Kan inte fatta att vi redan är på väg till år 2013. 
 
Denna dagen började med att jag gick upp vid 06. tiden, skulle jobba 7-16 fast jag ej mådde bra.
Men gick o jobba ändå, var med en som fick stroke.. inge vidare roligt men personen kom ialf snabbt till akuten tack vare att man var där när det hände. En obehaglig händelse är det faktiskt.
Sen efter jobbe kom Mammi o hämtade mig, åkte o handla lite innan hemgång.
Det är aldrig roligt att jobba eller gå ute när det ösregnar o typ stormar till o från.
 
Väl hemma igen klippte jag hjärtat, så han blev Nyårssnygg ;) Sen vila jag en stund i soffan.
Kikkan o Tony kom lite senare, fick ta en snabbdusch o kolla vad man skulle ha för kläder denna kväll.
Alla skulle iväg till Millan O Andreas (grannarna i andra trappuppgången) för att käka o spela lite spel.
Jag o hjärtat kom såklart sist, men inte konstigt när man hade jobbat o sen försöka hitta kläder snabbt!
Men de gjorde inget, fick bara äta ensamma för alla hade precis ätit klart när vi kom såklart!
 
Till mat fick vi bakpotatis, rostbiff o sallad. Skagenröra till den som villle/tyckte om det.
Till efterrätt fick vi Chokladpudding! yummi
 
När alla var mätta o glada satt vi o snacka innan det var dags för lite spel, blev picasso spel.
Roligt o ganska svårt, speciellt när det är fulla människor med i leken ;) 
Sen skulle alla vidare till Änna o Andre' o då gick jag hem till Misty o gosa medans raketerna smällde.
Blev en helt okej nyårsafton fast den slutade att man blev ensam med djuren.
 
Tiden går fort när man har roligt med underbara vänner, GOTT NYTT ÅR! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback