Målning

 
Då har vi målat hallen, blir kärleks röd färg. Mycket fint tycker jag. Var ett bra va av färg.
kommer upp bilder på det sen när det blir färdigt.
Det är mycket att göra i hallen, måla överallt verkligen, listerna ska oxå målas och det är pilljobb verkligen.
Men det känns så bra, det kommer bli så snyggt sen när det är färdigt.
I TVtummet är det tapeterna som är kvar samt listerna, taket är så gott som färdigt redan.
Ska bli gött när det blir klart så man kan möblera iordning allting, det ser fan ut som kaos här!
 
Lite senare på kvällen kom Tobbe upp en sväng, vi drack lite glögg och dem tjöta lite WOW såklart.
Jag passa på att fortsätta måla en stund till innan jag gav upp efter utmattning.
Det är alltid gött att ta en dusch efter allt slit, speciellt när man blir både varm och kall utav jobbet.
 
Hade en riktigt mysig kväll och mycket fick man gjort som tur var.
Hoppas vi blir klara med allt innan jul, det är mitt mål men man vet aldrig hur det ska gå fan.
Nästa vecka jobbar jag måndag-fredag så får se om jag orkar fixa mera hemma då.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback