Julmys

 
Idag har jag o Mandah planerat inför Julmyset ikv, drack morgon kaffe o checka va vi skulle handla.
Efter att vi var klara o skickan inbjudningarna så var det dags att gå fram o fixa allt.
Först blev det systemet till välkomms drinken samt vad vi ska ha själv såklart ;)
Sen kolla vi lite i affärer, jag köpte strumpbyxor till Julafton o Julklappar.
Sist blev det att handla på ica, en hel kundvagn blev typ full. haha
 
Sen när vi gått igenom allt o betalat väntade på Pappa som skulle köra oss hem med allting.
Vi bestämde oss för att vara hos Mandah, är inte klart riktigt i vardagsrummet o de är kaos ännu här.
Jag slipade o spackla den sista väggen innan jag tog en snabbdusch.
fixa mig lite o tog ner tallrikar samt annat vi behövde ha.
sen fick pojkarna hämta lite stolar uppe hos mig, Mandah hade inte tillräckligt många.
Fixa välkomms drinken, fast folket redan hade kommit ;)
väntade på Miami skulle komma så vi kunne börja med maten.
 
Vi bjöd på: Prinskorv, köttbullar, rödbettssallad, potatissallad, lax, sill,bröd o gokorv ;)
Sen hade vi även köpt mögelost o kex, sen risalamalta till efterrätt men ingen orkade mer efter maten.
 
Vi spelade o drack gott, sen kom det mera folk o det blev fest islt för Julmys.
Men vad spelar det för roll, vi hade roligt ihop o de är det man ska ha ju :)
<3
Tack för en underbar kväll allihopa, får vi göra om nästa år.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback