Helg igen..

 
Nu är hallen äntligen färdig, nu ska bara hatthyllan sättas upp o fixa lite möblern o shit.
Jobbade igår 7-16. hade inte sovit en blund på hela natten pga att det var fest o dem hade hög bas som hördes ända upp till mig. Vet inte vem det var som spelade så högt hela natten, det sluta kanske vid 5 tiden.
Skulle upp kl. 6 för att gå typ 7.45 så man har god tid att ta sig till jobbet.
Hjärtat fick komma upp o hålla mig sällskap en timme typ, han somna ganska fort ändå.
 
När jag kom hem efter jobbet var jag så trött att jag nästan somnade på köksstolen.
hjärtat skulle va chaffis åt Lillebror när han jobba på Trollabo. sen även åt några av hans vänner.
 
Senare på kvällen efter jag o Misty sovit ett par timmar tog jag en dusch o skulle till Mandah.
Hjärtat kom hem precis när jag duschat klart, Lillebror ringde o sa att han slutat nu. 
Trodde det skulle bli senare men var ganska lagom tid typ vid 22 tiden.
Körde en sväng till Vreta så Lillebror kunne byta kläder samt ta med lite gott att dricka.
Väl hemma igen sminka jag mig lite o sen gick vi ner till Mandah o spela GH samt drack.
 
Kvällen slutade åt skogen verkligen, bråk o tjafs. Fan katastof verkligen!
Allt sluta med att jag sov i soffan med Misty i TVrummet som är kaos.
lyssna på musik o försökte tänka på annat men det var svårt fan......
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback